Vizitka – ať už digitální nebo fyzická – s QR kódem jednoduše odkazuje na kartu s kontaktními informacemi, na které je QR vložen. Po naskenování přesměruje QR kód uživatele na podrobnosti o osobě, včetně jména, telefonního čísla, adresy, e-mailu, webové stránky, úchytu na sociálních sítích nebo přizpůsobené vstupní stránky/stránky kampaně.

Existují 2 způsoby, jak použít QR kód na vizitkách:

  1. Vytvořte si QR Kód pro své kontaktní údaje a vložte jej na vizitku, popř Přímo sdílejte QR kód prostřednictvím e-mailů, sociálních médií, OOH reklam, letáků atd.
  2. Vizitka s QR kódem je nejpohodlnější způsob, jak sdílet své osobní nebo firemní kontaktní údaje. Vše, co uživatelé musí udělat, je naskenovat QR kód, zobrazit kontaktní údaje a uložit je do svých chytrých telefonů během několika minut.

Proč jsou potřeba QR kódy na vizitkách?

Pro pohodlné a snadné sdílení informací Profesionálové tradičně sdíleli své fyzické vizitky s klienty, aby je mohli sledovat a zůstat ve spojení. To znamenalo, že příjemce bude muset ručně zadat a uložit kontaktní údaje na svých mobilních zařízeních, což může být časově náročné a nepohodlné.

Ale s QR kódem na vizitce může přijímač jednoduše naskenovat kód, zobrazit informace a uložit tyto údaje pomocí několika kliknutí. To umožňuje snadné, pohodlné a okamžité sdílení informací.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *