Udržování aktuálního e-mailového seznamu vaší společnosti je důležitější, než si možná uvědomujete. Bez proaktivních opatření z vaší strany bude seznam e-mailů časem zastaralý. Lidé totiž pravidelně mění své e-mailové adresy, opouštějí účty a odhlašují se z e-mailové komunikace.
Tím, že rozšíříte svůj e-mailový seznam, můžete maximalizovat jeho potenciál. Nejste si jisti, kde začít?
Existují různé druhy praktických a účinných způsobů, jak dnes začít s rozšiřováním seznamu e-mailů. Zde je 10 nejlepších způsobů:
QR kódy
Budete souhlasit, když řekneme, že QR kódy jsou všude. A právem. V současné době stále více marketérů dosahuje úspěchu pomocí QR kódů k rozšiřování e-mailových seznamů.
Konkrétně se to děje přidáním jedinečných QR kódů do široké řady marketingových materiálů, jako jsou:
digitální vizitky, tiskové reklamy, letáky, nápisy a transparenty, billboardy a příjmy. Tyto QR kódy povzbuzují lidi, aby je naskenovali pomocí svých chytrých telefonů. Odtud jsou uživatelé vyzváni, aby zadali své e-mailové adresy nebo jakékoli jiné informace, které chtějí obchodníci shromažďovat.
Marketing QR Code je zvláště účinný, když značky nabízejí spotřebitelům něco na oplátku za jejich e-mailovou adresu. To může zahrnovat speciální kód kupónu nebo slevu.